Cari Blog Ini

Selasa, 27 September 2011

Marsha akui putus cinta

Marsha tetap tenang menghadapi 
pelbagai tuduhan liar terhadap
dirinya.
KEHADIRANYA ke dalam dunia hiburan tanah air sering diekori pelbagai kontroversi panas yang tidak pernah ada kesudahan. Itulah Marsha Milan Londoh, atau kini kian dikenali sebagai artis paling kontroversi Malaysia.

Walaupun sering dihujani pelbagai tuduhan liar wanita cantik ini tidak pernah melatah untuk merajuk dari terus berada di dalam dunia glamor ini.

Terbaharu dia dikatakan cuba membunuh diri dengan menelan 30 biji pil selepas kehadiran cinta berusia dua tahunnya musnah sebelum mencapai kebahagiaan.

Bagaimanapun Marsha mendakwa tuduhan tidak berasas itu bukanlah perkara sebenar yang berlaku. Masalah kesihatan yang membelenggu dirinya sejak tiga tahun lepas merupakan punca utama mengapa dia tiba-tiba rebah di kawasan kediamannya.

"Saya tidak pernah dan tidak akan membuat perkara sebodoh itu, apa sebenarnya yang berlaku adalah disebabkan penyakit tekanan darah rendah saya yang tiba-tiba menyerang saya sewaktu mahu keluar mencari makanan.

"Pelik bagaimana berita saya menelan 30 biji pil sekaligus tersebar luas di kalangan rakan media, ini kerana pada masa ia berlaku hanya rakan-rakan terdekat serta ahli keluarga saya sahaja yang berada bersama saya," katanya.

Walaupun hampir seminggu berada di hospital, Marsha memberitahu bahawa keadaan dirinya sudah kembali pulih dua hari selepas dimasukkan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya(PPUM).

"Saya sudah mula sedarkan diri beberapa jam selepas pitam, namun doktor terpaksa menahan saya lebih lama di hospital bagi mengurangkan saya berinteraksi kerana dikhuatiri bakal menjejaskan tahap kesihatan saya semula.

"Sehingga ke hari ini saya masih lagi perlu berjumpa doktor bagi meneruskan rawatan susulan. Bagaimanapun rawatan susulan yang dimaksudkan bukanlah rawatan tekanan perasaan tetapi rawatan kesihatan biasa selepas kejadian yang menyebabkan saya pitam tempoh hari," katanya.

Mengakui dia putus cinta beberapa minggu sebelum kejadian tersebut, namun Marsha menyangkal sama sekali bahawa dia berada dalam keadaan yang amat kecewa akibat kegagalan kisah cintanya itu

"Saya akui saya tidak mungkin hidup tanpa cinta, namun ingin saya tegaskan di sini kisah cinta saya tidak pernah menjadikan saya seorang yang tidak waras.

"Kami pernah putus beberapa kali dan perpisahan kali ini merupakan noktah buat hubungan kami," katanya.




KONGSI ARTIKEL INI DENGAN RAKAN ANDA DI FACEBOOK DAN TWEETER



Share


TERIMA KASIH KERANA KONGSI ARTIKEL INI DENGAN RAKAN ANDA.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...